GoBasic Intra

Intranet in a box til statslige myndigheder og kommuner

Få et intranet på 2 uger: Vi har gjort det nemt og hurtigt for jer at bygge et intranet med veltestede skabeloner og navigationsprincipper. Samtidigt får I fleksibiliteten til at bygge sider og indhold præcis efter jeres unikke behov. 

Se features

Udvalgte features

IA

Køreklar informationsarkitektur

GoBasic Intra er født med færdig informationsarkitektur, I kan tage udgangspunkt i, og klar til en hurtig designproces.

Nyhedssystem

Hurtigt og nemt nyhedssystem med segmentering

Alle kan nemt oprette nyheder, beskeder og tilføje tags med relevante kategorier. På forsiden kan I få et eller flere feeds, som medarbejderne kan filtrere via tags, hvis de fx kun vil se seneste nyt fra IT.

HR håndbogen

Skabelon til HR håndbogen

Kom hurtigt i mål med jeres HR håndbog. Tag udgangspunkt i vores færdige og veltilrettelagte HR håndbog, som rummer de mest gængse afsnit, offentlige myndigheder har brug for.

Kontaktliste

Find en medarbejder

I løsningen er en indbygget kontaktliste med mulighed for at søge alle medarbejdere i organisationen.

Selvom GoBasic Intra lyder simpelt, får I adgang til alle GoBasic’s mange fordele:

Moduler og funktionaliteter

Alt hvad du behøver – direkte ud af boksen

Mulighederne i GoBasic er udbygget gennem mere end 10 år. Hvis én myndighed mangler muligheder, så tilføjer vi funktionaliteten, så det kommer alle til gode.

Support

Fri support giver et bedre samarbejde

GoBasic Intra indkøbes som SaaS - til en fast månedlig pris. Det giver os mulighed for at tage økonomien ud af relationen, når først en kunde har valgt os. Med fri support opnår vi en tættere relation, da vores kunder ikke er bange for at tage fat i os af frygt for, at regningerne tikker ind.

Opdateringer

Få et intranet der bliver bedre over tid

Nye features, bug fixes og generelle forbedringer rulles løbende ud på platformen. Det betyder at i løbende får nye funktionaliteter til rådighed, jeres intranet bliver løbende mere effektivt, mere sikkert og justeres løbende i forhold at overholde lovkrav der ændres over tid – helt uden i skal gøre noget og uden ekstra beregning.

Priser

Få et tilbud på et Intranet

Kontakt Account Manager Mikkel Hoffmann Lyster 

T: 4249 1915
E: mikkel@beru.dk