Se om det giver mening for dig at kontakte supporten, inden du skriver.
Du kan altid kontakte supporten, uanset hvad guiden kommer frem til.
Hvis du oplever problemer med din computer anbefaler vi, at du kontakter din it-afdeling. Det er desværre ikke en fejl vi kan hjælpe med at løse.
Det er vanskeligt for os at vurdere, om det giver mening for dig at oprette en fejlsag. Vi anbefaler derfor, at du ringer til os, så vi kan tale om det problem du oplever.
Du kan ringe til os på 6169 9796, hverdage kl. 9.00 – 16.00.
Den fejl du oplever skyldes, at du er logget ind i jeres backend med en forkert url. Tjek derfor om I har fået ny url efter I er gået live med jeres site.
Det vil helt sikker løse dit problem at logge ind via den korrekte url.
Det lyder som om der er en fejl på jeres site, som vi skal se på. Du skal derfor oprette en sag i Zendesk, så vi kan kigge nærmere på det og få en udvikler til at rette fejlen.